Хмельницький, ТЦ "КВАРТАЛ", працюємо з 10:00 -19:00 год.
+38 097 233 0581
veloimperiya@gmail.com

Види покришок: як змінити стиль катання, змінивши покришку

Види покришок

Покришки – важлива деталь велосипеда, що впливає на його поведінку на дорозі. Від їх якості залежить не тільки комфорт їзди, а й безпеку руху, особливо на мокрій або слизькій дорозі. Добре, що в наш час не тільки автовласники «перевзувати» своїх залізних коней. Велосипедисти теж змінюють покришки. Готуючись до літнього сезону – на літні, напередодні зими – на зимові. І не тільки!

Ось ви знали, що покришки підбирають під стиль катання? Ставите слик – і мчимо по асфальту, міняєте на гравійні – і вам підкориться бездоріжжі.

Види покришок

Основних типів гуми не так вже й багато. На даний момент виділяють полусліки, сліки, грязьові і зимові. Поговоримо про них.

Типи покришок:
– Дорожня (слік)
– Полуслік
– Грязьові / гравійні
– Зимові покришки

Слік
Ця покришка підходить для покатушек по асфальту, гоночним треках і просто добре укоченим сухим грунтових дорогах. Протектор виражених шипів, є неглибокі водовідвідні канавки. Вібрація колеса відсутній, тому велосипед зможе набирати високу швидкість. Будьте обережні при гальмуванні на мокрій дорозі!
На сликах дуже некомфортно їздити по м’якому грунту і бруду.

Полуслік
Найбільш відповідний варіант для поїздок в суху погоду по бездоріжжю. Ця покришка забезпечує надійне зчеплення як на асфальтованих дорогах, так і при виїзді на пересічену місцевість, відрізняється безшумним і швидким ходом. Покриття шини з фполноценним протектором по краях, по центру – водовідвідні канавки або дрібні грунтозацепи.
При їзді на полуслік потрібно враховувати, що при різких поворотах зменшується площа поверхні колеса, що контактує з грунтом (колесо хіба що піднімається на бічних шипах) і зменшується зчеплення, збільшуючи ризик падіння. Зазвичай початківці велосипедисти досить швидко починають «відчувати поворот».

Грязьові / гравійні
Ідеальні для велосипедів гірського типу. Оснащені агресивним протектором для кращого зчеплення зі щебенем, піском, снігом, що не комфортні при тривалому катанні по асфальтованих дорогах (не розвивається швидкість).

Зимові покришки
Зимові велопокришки виготовляються з м’якого компаунда, а на деякі моделі, крім того, встановлюються шипи. Шиповані покришки необхідні для їзди лише по обмерзлих дорогах, щоб загальмувати і повернути на льоду.
Вартість зимових покришок істотно вище звичайної гуми. Однак варто враховувати те, що кататися на ній ви будете пару місяців в році і вистачить її на кілька років. Якщо все ж вирішили ездітьпо зимових доріг, то зимові шини – необхідна річ.

Чи можна ставити різні покришки на переднє і заднє колесо
Будемо короткі: так, можна. Головне – розуміти, що у переднього і заднього колеса різні функції.

Велика частина стійкості і маневру доводиться на переднє колесо. Воно грає головну роль при поворотах. Також саме переднє колесо грає важливу роль при гальмуванні. Від зчеплення переднього колеса з поверхнею дороги, повністю залежить керованість велосипеда. Все ж більшу вагу доводиться на заднє колесо.

Розподіл ваги велосипедиста по колесах виглядає приблизно так: 35% ваги доводиться на переднє колесо і 65% на заднє.

Тобто, якщо на передньому колесі стоїть гладка покришка, і вона при повороті починає ковзати на бруду, то велосипед просто занесе на повороті і все закінчиться неприємним падінням. Заднє колесо відповідає за рух велосипеда. Воно більш навантажено і через це має спочатку краще зчеплення з дорогою. Основна вимога до протектору заднього колеса – велика сила зчеплення в с дорожнім покриттям для кращої передачі прикладеної сили велосипедиста.

Тому при їзді по бездоріжжю цілком нормально встановлювати різні покришки на різні колеса. При їзді виключно по асфальту в цьому немає сенсу.

Підведемо підсумки
1. Сліки. Протектор такої покришки являє собою повністю або майже повністю гладку поверхню.
2. полуслік. Схожі на своїх побратимів-сликов, але мають додаткові грунтозацепи з боків від центральної доріжки.
3. Грязьовий протектор. Високі грунтозачепи «агресивного» протектора буквально вгризаються в м’які ґрунти (бруд і пісок).
3. Зимовий протектор. Призначений спеціально для руху по сніжних трасах і льоду.
4. При їзді по бездоріжжю цілком нормально встановлювати різні покришки на різні колеса. При їзді по асфальту – безглуздо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *